Re: [OT] Autorádio bez rádia (MP3/OGG/Bluetooth)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Březen 17 22:23:00 CET 2017

V tom zákoně je taková vtipná formulace, která říká, že za TV se musí
platit, i když si jí poplatník upravil k jinému účelu. Naopak funkčnost není
důležitá. Před lety se kvůli tomu soudila nějaká majitelka restaurace, která
jí měla vyzdobenou nefunkčními historickými TV, soud prohrála (i všechna
odvolání) a nakonec musela zaplatit majlant (jakožto podnik platí za každý
ks).

Vyzkoušeným řešením je, odnést do opravny a tam nechat oficiálně
"zneškodnit". Stojí to asi 200.

Teoreticky by to asi mohl udělat i soused, nebo kdokoli, jen ne poplatník
sám:-)

PH

-----Původní zpráva-----
From: Pavel Kadečka
Já mám za to, že odhlásit přijímač lze i v případě, že se stal trvale
nezpůsobilý k příjmu. Pokud si ze staré televize uděláte poličku na
knížky nebo podstavec pod květináč, je to přesně ten případ. Pokud z
ní vyndáte tuner a uděláte si z ní monitor k bezpečnostní kameře, je
to na 99% taky ten případ. Viděl jsem to na vlastní oči v jednom
obchodě, televize měla vzadu nějaký kus plechu přidělaný v místě, kde
byl původně konektor antény a byla tam cedulka s textem ve smyslu
"monitor - tuner odebrán". Možná ten kus plechu byl připájený na
konektor tuneru, ale to je IMHO dostatečná úprava. Pokud by to šlo
vrátit zpět, tak ne bez nářadí. I kdyby tam vtrhlo nějaké komando ČT
dělat šťáru, tak do té televize nemají jak připojit anténu a nemůžou
tedy dokázat, že televize je schopná příjmu.

Kdybych to rádio upravoval já, tak mu zničím tuner nebo konektor, dám
přes něj záslepku a ještě znefunkčním to tlačítko, kterým se přepíná
na tuner. Pak už by rádio nehrálo ani omylem.

(Bluetooth handsfree bych vyřešil případně nějakým parrotem.)

Pavel Kadečka.