RE: [OT] Autorádio bez rádia (MP3/OGG/Bluetooth)

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pátek Březen 17 22:08:01 CET 2017

no co to risknout a stat se "rebelem" .. dani platime i tak dost ..
kdo se bude realne starat o moje radio v aute ? ty energie na reseni zbytecnosti ..
doma platim oboje a ve firemnim i to radio, takze nejsem "rebel" ale tu energii na niceni radia bych teda nedal :-).
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Friday, March 17, 2017 10:03 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: [OT] Autorádio bez rádia (MP3/OGG/Bluetooth)

Já mám za to, že odhlásit přijímač lze i v případě, že se stal trvale nezpůsobilý k příjmu. Pokud si ze staré televize uděláte poličku na knížky nebo podstavec pod květináč, je to přesně ten případ. Pokud z ní vyndáte tuner a uděláte si z ní monitor k bezpečnostní kameře, je to na 99% taky ten případ. Viděl jsem to na vlastní oči v jednom obchodě, televize měla vzadu nějaký kus plechu přidělaný v místě, kde byl původně konektor antény a byla tam cedulka s textem ve smyslu "monitor - tuner odebrán". Možná ten kus plechu byl připájený na konektor tuneru, ale to je IMHO dostatečná úprava. Pokud by to šlo vrátit zpět, tak ne bez nářadí. I kdyby tam vtrhlo nějaké komando ČT dělat šťáru, tak do té televize nemají jak připojit anténu a nemůžou tedy dokázat, že televize je schopná příjmu.

Kdybych to rádio upravoval já, tak mu zničím tuner nebo konektor, dám přes něj záslepku a ještě znefunkčním to tlačítko, kterým se přepíná na tuner. Pak už by rádio nehrálo ani omylem.

(Bluetooth handsfree bych vyřešil případně nějakým parrotem.)

Pavel Kadečka.