Re: [OT] Autorádio bez rádia (MP3/OGG/Bluetooth)

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Březen 17 18:35:47 CET 2017

Zeptám se - proč?
Jaké parametry to nesplňuje?
Je potřeba DIN rozměr aby to ucpalo díru? (existují DIN záslepky a DIN
prázdné škatule)
Je potřeba hotový kus bo nejsi ochoten šroubovat?