[OT] Konec webu ?

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pátek Březen 17 14:51:37 CET 2017

Obyčejná tv se snad už nedá ani koupit :-) A ta chytrá už nejspíš
šmíruje. Nedávno jsem načapal televizor (už pěkných pár let starý),
jak se ve tři ráno snaží kamsi připojit pod záminkou update firmware.
Naštěstí jsem na něj vyzrál tím, že jsem mu nikdy nepřipojil kabel na
ethernet, tak z toho snad nic nebylo. Ale teď jsem viděl televizor,
který si sám našel všechny wifi v dosahu a jen se ptal na heslo. Kdyby
tam žádné nebylo, nejspíš by se ani neobtěžoval sdělit, že je online.

Aleš Procháska