[OT] Konec webu ?

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Březen 17 12:24:07 CET 2017

Zdravim,

ano, je to reseni. na jedny strane
na druhy chapu, ze drtiva vetsina webu (i tech zajmovych) je zavisla na
prijmu z reklam.
jsem ochoten 'trpet' ty reklamy  na tech strankach, ale jenom do urcite
miry.
problem je v tom, ze ta 'personalne sita reklama' uz presahla jakoukoliv
mez tolerance (tedy aspon v mych ocich), navic daleko presahla hranici
tolerovaneho smiractvi.

takze bez adblock, ghostery & spol uz ani na krok.
bohuzel to neprispiva prave tem webum, ktere bych jinak klidne
'podporoval' v jejich politice prijmu.

ale pokud nebude tlak ze strany provozovatelu reklam (tedy webu, kde se
reklamy prezentuji) na nesmirovani zakazniku, cele je to o nicem.
na druhe strane (jak mam pocit) drtive vetsine klikacu je sumak, kdo a
co o nich sbira ... tak nevim. asi jsem divny jenom ja

   Sam