Re: Normy, vzdálenosti zásuvek od vody/odpadů

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Březen 16 21:26:15 CET 2017

Myslím, že pod pracovní deskou v kuchyni, pokud je přisazená ke zdi,  ty
vzdálenosti neplatí.
Pokud je něco ve zdi zazděné, není vzdálenost určena.
Tohle je kopie z portálu Elektrika , kde diskutují odborníci :
Pokud je umyvadlo (dřez) zabudován do desky a plynule navazuje na stěnu,
tak se ruší prostor pod umyvadlem.
ČSN 33 2130 ed. 3 čl. 7.8.1 předposlední věta

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW