Re: Problém s procesorem

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Březen 16 00:05:44 CET 2017

Tak to jsme si nerozuměli. U tranzistorů je ten tříděný parametr H21E. Takže
když v DS od BC548 píšou min 110 a max 800, zapojení musí být schopno s
oběma hodnotami (a vším mezi) spolehlivě fungovat.

Nebo zvolit jiný, lépe tříděný. Třeba BC548B s 200-450.

Podobně problémové může být v některých zapojeních prahové napětí MOSFETů
přes rozsah teplot.

PH

-----Původní zpráva-----
From: gatilo

--
Pavel Hudecek napsal:
> Ano, zejména u tranzistorů je nutné s tím počítat. Zapojení musí zvládnout
> min. celý rozsah z DS.
Kdyz je v ds Uce0 50V, je jiste vhodne, abych si nechal rezervu
konstruktera 5, 10, v mimoradnem pripade treba i 30%, ale rozhodne
by nemelo byt nutne, pocitat s prurazem pri 25V.

> Ale diskutované procesory bych prostě označil za vadné. Když nefunguje
> banální pull-up, tak se taky může časem zjistit, že nefunguje i něco
> jiného,
> např. z ADD při některých číslech a teplotě nevyleze součet... Výrobce
> udělal chybu, že je hned v továrně nerozdrtil, nebo jinak nezneškodnil:-)
Ma Atmel vlastni vyrobu, nebo outsourcuje nekde v asiji ?
A neni mozne, aby to byl fake, ktery nema s originalem zhola nic
spolecneho, krom potisku a jakes takes sw kompatability ?