Re: Problém s procesorem

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Březen 15 22:55:29 CET 2017

Pamatuji a byl to dobrý zdroj. Nemohl jsem si stěžovat. Jindřišská a spol.
To kolečko jsem obíhal mnohokráte a už jsem to tu před pár lety popsal.
Nešlo jen o bazarové věci ale i o to, že i pitomé odpory měli někde do
jisté hodnoty a pro jiné jste museli jinam.
U "C" to bylo obdobné.
Oběhával jsem takto asi, odhadem 7 prodejen a bazarů a ještě k tomu
zahraniční literaturu :-)
Pro mládež dnes nepochopitelné.
Ještě, že mým druhým koníčkem bylo fotografování a později video.
Ale rád si zabastlím i dnes.
Jindra Polívka