Re: Problém s procesorem

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Březen 15 22:39:20 CET 2017

Ale to je v poradku, ne? Kdyz predepise 22uH, tak je urcita pravdepodobnost,
ze by pri "usporach" na vinuti mohla alespon tech 19uH mit. Nebo je to jinak
a pletu se?

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 15, 2017 9:49 PM
Subject: Re: Problém s procesorem

Ani ne tak fake, když to funguje, spíš jde o výmet. To se dělalo i v 90.
letech co já pamatuji zřejmě i dřív. Pamatujete na bazarové druhojakostní
součástky prodávané v n.p. Klenoty? Jo, fungovaly, ale tenkrát se navrhovalo
jinak.

Člověk s tím musí prostě počítat už při návrhu, nás ve škole učili že musíme
uvažovat 20% rozptyl jmenovitých hodnot a navrhovat všecko na nejhorší
případ. To pak v diplomce čtu, že mu vyšla cívka 19uH, tak použije nejbližší
vyráběnou 22uH. A to mu to prošlo!!! Co chcete od takovýho materiálu?