Hledani "seriozniho" WiFi modulu

Dne 15.03.2017 v 11:44 Jan Waclawek napsal(a):
> Preco?
to mi neni uplne jasne, ale jde to mimo me.

> Ktore vsetky?
>
> Kazdy ten certifikat ma zoznam poziadaviek na sposob pouzitia, treba si to
> citat individualne. Je to dost podobne ako s elektrickou bezpecnostou.
ma to projit zkusebnou, zatim jsem nezjistoval vsechny podrobnosti ani s
tim nemam zkusenosti
> To je kolko?
par stokorun by se sneslo.
> No a neda sa vyjst z toho, co farnell a mouser ma?
tim se hrabu od rana tak jsem mel takovou predstavu, ze nekdo nejaky
osvedceny kousek pouziva. Ja si kdysi davno hral s modulem od
microchipu, fungovalo to hezky ale knihovny uzavrene jen pro microchip
MCU (pouzil jsem nejaky PIC32), toho se trosku bojim, jestli to neni
trend i u dalsich vyrobcu.