Hledani "seriozniho" WiFi modulu

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Středa Březen 15 11:38:25 CET 2017

Tak buď chcete "něco, co nestojí ranec" - takže třeba
https://www.seeedstudio.com/RTL8710-WiFi-Module-p-2793.html , nebo "něco
od Farnella/Mouseru" - takže prakticky jen Microchip (pokud ještě jejich
WiFi moduly dělají), nebo TI a nebo nevím...