Hledani "seriozniho" WiFi modulu

ESP8266 po vsech strankach vyhovuje ale asi bude nepruchodny. Navrhovan
je ATWILC1000 ale nevim, jak moc se k tomu da napasowat SW pro jine nez
Atmel MCU , nejlepe STM32. (predpokladam, ze jsou pro ro uzavrene
knihovny, nekde jsem nasel, ze to jde pouzit s STM ale musi se tam dat
jiny firmware?) Taky sehnatelnost modulu stejne jako zdroju k nemu mi
pripada bidna.

Je nejaky beznejsi modul ktery ma vsechny certifikaty a ktery nestoji
ranec? Pouzitelny treba s LWIP? Nebo je neco, co ma vse uvnitr a navic
by se to dalo treba priprogramovat jako ESP?