SDR a software

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pondělí Březen 13 16:27:09 CET 2017

A ještě bych přidal Linrad. To je absolutní špička co se týká toho co umí ale má tak strašné ovládání a instalaci že je prakticky nepoužitelný. Nicméně kdo to s ním umí (já mezi ně nepatřím) má špičkový nástroj. DIGI provozy ale myslím sám od sebe neumí. Já ho nějak rozchodil pro EME ve spolupráci s MAP65 ale byl to děsný boj...

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu
Sent: Monday, March 13, 2017 3:57 PM
To: HW-news
Subject: SDR a software

zdravim osadenstvo,

kupil som si na hranie SDR dongle, mam k tomu nainstalovany CubicSDR
software. Programy, ktore som zatial zbezne pozrel vedia robit FM, AM,
SSB demodulaciu. Chcem sa spytat skusenejsich, existuju programy, ktore
vedia demodulovat aj komplexnejsie modulovane signaly? Napriklad moderne
digitalne komunikacie a pod. Vo vzduchu je plno vselicoho, niekedy podla
spektra vidim, ze je tam modulacia, ale neviem sa dostat dalej. Aspon
konstelacny diagram keby sa podarilo zobrazit :-)

dik,

b.