Re: Návrhový systém PCB pro metodu dělicích čar

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Pondělí Březen 13 16:21:30 CET 2017

exituje nejaky generator ktery "normalni" pcb preklopi do pcb s delicimi
carami. pokud se zde nekdo neozve mohu se pokusit zjistit podrobnosti.

Dne 13. března 2017 15:12 Kručinský Ladislav <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz