Re: Návrhový systém PCB pro metodu dělicích čar

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Březen 13 15:35:23 CET 2017

Dá se to dělat rozlitou plochou, která se rozdělí čarami z restriktů. Ale
hodí se to jen na jednoduché věci, u kterých není potřeba schéma.

Osobně obvykle dělám normální spoje a volné místo vyplní rozlitá zem, čímž
se ušetří 95 % chemie, zlepší se VF vlastnosti a není skoro žádná práce
navíc.

Ale třeba na výkonové desce zdroje je to zajímavější, tam mám obvykle i
několik polygonů sloužících jako spoje

PH

-----Původní zpráva-----
From: Kručinský Ladislav
Nevíte, zda někde existuje subj.?
Když nebudu uvažovat VF (>1MHz) aplikace tak mi příjde ekologičtější a
spolehlivější co nejvíce té mědi nechat na desce. Ale dělat to přes polygony
v Eagle je dost drbačka a tak si říkám, že třeba některý návrhový systém by
to mohl umět.
Ale je to jenom taková spíše diskuzní otázka, kupovat ani shánět ho
nehodlám.