[OT] Konec webu ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Březen 13 00:59:45 CET 2017

 13.3.2017, 0:48:07

Na eshopu XY, koupim zbozi ABC. Nasledujici tyden, mi google
v reklamach predklada, zbozi ABC od prodejce XY.
Je opravdu tezke, ubranit se dojmu, ze nekde uz ty horniky, 3-tydenim
rychlokurzem preskolene na programatory a marketery, davno
zamestnavaji.
Ale ted vazne. Uz stari cinane vedely, ze nekdy samotna cesta, muze
byt cil. Tedy, aplikovano na tento pripad, cilem neni mit pouzitelne
programatory, ale podojit statni vemeno, formou platby za skoleni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz