Tablet - dalkove ovladani

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Březen 10 22:15:43 CET 2017

Ovladač (presenter) je definovaný na bluetooth.
To není dobrý směr? Podporoval to nějaký sony ericsson telefon. Používal
jsem to tedy jen s PC platformou, ale třeba to funguje i na androidu.

Druhá možnost je použít IgorPlug - UDP
http://cesko.ddns.net/hostsk/IgorPlugUDP/IgorPlug-UDP%20(AVR).htm
Pak si musíš udělat aplikaci, která bude reagovat na ty akety a bude
ovládat dané zařízení.

No a nebo si uděláš něco podobného ale na USB, za předpokladu, že ten
tablet má USB/OTG, tak se ti podaří udělat modifikaci IgorPlug-USB
http://cesko.ddns.net/hostsk/IgorPlugUSB/IgorPlug-USB%20(AVR)_eng.htm
Dneska spíš jako V-USB