OT: 3D Secure

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Březen 10 16:36:43 CET 2017

 10.3.2017, 16:26:33

Výsledek

Včera jsem zkoušel platit na Ax, bez aktivace <sub> a platba byla
odmítnuta.
Aktivoval jsem <sub> , počkal 20 min. a zopakoval platbu. Žádná sms
nedorazila, ale platba normálně prošla. Teď koukám, platba je ověřená
a zaúčtovaná. Asi i česká banka, považuje rychlého Aliho za dostatečně
důvěryhodný subjekt. Takže, z uživatelského pohledu, se vyjma nutnosti
zapnout <sub> nic nemění, coz kvituji s povděkem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz