Budou nove Li baterky s tuhym elektrolytem

Pátek Březen 10 13:37:12 CET 2017

Ten teplotní rozdíl tam samosřejmě je. Plyn hoří při teplotě přes 1000
st.C a ohřívá výměník třeba na nějakých 50 st.C. Pokud mezi tyhle dvě
věci vložíte např. turbínku, parní stroj nebo peltier, část energie
můžete odebírat v jiné formě (mechanické, elektrické) a samosřejmě tím o
něco poklesne výstupní tepelná energie. Přínos je právě v tom, že při
výrobě el. energie spalováním čehokoliv se pro těch 75% odpadní tepelné
energie blbě hledá využití a tady ho máte. Proto je snaha to kombinovat.
Je fakt že to je otázka ceny a životnosti toho zařízení a na tom to taky
skončí. Snad ten peltier, který sice nemá účinnost, ale ekoterorista
bude spokojený, že tam něco je :-)
Anděl