[OT?] Disk do synology

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Březen 10 09:40:32 CET 2017

provozuji domaci servery ( ted Dell PE T610 ) uz cca 12 let a pokud jsem
mel problemy tak to bylo pokazde s disky od Seagate :-( Od te doby co jsem
presel na WD nemam zatim jedinou poruchu.

Veskere disky co ted mam doma jsou WD Black (neni to ale Raid Ed.) -
nektere mely natoceno temer 60.000h a kdyz jsem je rusil tak jsem je jeste
dal klukum do PCcek, kde samozrejme bezi dal. Ted mam smesku - nektere
disky jsou serverove SASy, neco Blacky a ted mam na zkousku cca rok osazen
Red 3TB. Zatim bez problemu...

RV