Budou nove Li baterky s tuhym elektrolytem

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Pátek Březen 10 08:44:07 CET 2017

A tusi tu vubec nekteri kolik takovou turbinou(kou) protece paliva a jakou ma ucinnost? Jak tu uz padlo, tohle muze byt uveritelne jedine pro ekoteroristy s vidinou tucnych dotaci. Jinak je to kravovina jak mrakodrap :)

Obcas mi tu nektere diskuse prijdou jak tlachani zemedelcu o jaderne fuzi u 10 piva. A ze jsem to zazil a bylo to dost podobne :)

Turby