Re: Prosba o pomoc - Vyřešeno

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Čtvrtek Březen 9 18:34:20 CET 2017

Nakonec jsem se metodou pokus omyl dostal ke PI LC 100uF - 80mH (zkusil
jsem i 1mH) - 100uF . Ještě jsem dal diodu 1N4007 přes tlumivku v
závěrném směru a na výstupu článku druhou diodu 1N4007 proti zemi.

Toto zapojení mám na vstupu před LM2575.

Ještě jsem zkusil tu vstupní kapacitu vyhodit a chová se to pěkně, modem
se nehroutí, bordel vymizel.