Re: Prosba o pomoc - Vyřešeno

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Březen 9 16:16:52 CET 2017

Ja nevim co to mate za modem, ale obecne ty GSM modemy mohou pozadovat az kapacitu 2000mf a  low esr + dalsi keramiku ve vhodne hmote. Tece tam 2A obecne pri vysilani v kratkych pulsech.

Taky nevim jakym zdrojem a na jak dlouhem kabelu s tim krokodylkem hybete. Pokud ten zdroj je taky pulsni a ma na konci keramiku, tak vam to na dlouhem kabelu udela puls a nezbavite se ho jednoduse ... .

Jirka