Re: Kicad, první zoufalý boj

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Březen 9 09:31:28 CET 2017

Zdravím

> Barva se zmeni kliknutim koleckem v panelu vrstev, divne ale funkcni,
> jen musi byt mys s koleckem...
Hezké, to jsem netušil, stačí prostřední tlačítkou (a nebo soutisk obou
zaráz).

> footprint prirazuju primo ve schematu jako vlastnost soucastky, pak se
> to i kopiruje.
Taky jsem to v tutoriálech neviděl a přitom je to docela elegantní. I
když ten výběr pouzdra z toho chaosu je pořád ne úplně snadný. Navíc je
tu jistá pravděpodobnost omylu - například u fetů, je několik
standardních rozmístění vývodů a přiřadit pouzdro blbě jde snadno.

netušil jsem kde to hledat.
Už vím.
Díky
Petr