Re: Prosba o pomoc - Vyřešeno

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Středa Březen 8 17:08:19 CET 2017

Pánové, všem zůčastněným děkuji za "mozkobouři". Asi je to vyřešeno.

Rušení způsobovalo připnutí napájení na vstupní kapacitu 100uF/100V
spínaného zdroje. Bordel, který vznikl se dostal až k modemu, který byl
nedostatečně ochráněn 10uF a 10n (co nejblíže napájecích pinů). Dostal k
sobě ještě 2.7pF, 27pF, 220pF (plánuji ještě přidat 100n a 1n a podívat
se znovu osciloskopem).

Po tomto zásahu je celé zařízení zatím odolné od 12V - 60V, kdy mu
škodím svým oblíbeným krokodýlem a drátem.

Mojí chybou (jednou z mnoha) bylo, že jsem neustále řešil blokovací
kapacity na desce v okolí měniče a vůbec se nestaral o ty u modemu.

Takže všem ještě jednou veliké díky.

Ondra