Re: Kicad, první zoufalý boj

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Březen 8 13:56:56 CET 2017

 8.3.2017, 13:36:31

Nejhorsi je, kdyz clovek 10 let duma, nad tim kterej editor je ten
nejlepsi, misto toho aby vzal jeden a naucil se s nim poradne delat.

Me nejvic sedel Ferda. Delal jsem v nem docela dost a asi jsem jej i
slusne umel (coz vzhledem k jeho jednoduchosti bylo snadne).
Ale DOS je mrtvej kun a dalsi jizda na nem se mi nejevi byt dobry
napad ani v ramci amaterismu.
Prirozene jsem zkousel prejit na Formiku, zpusob prace mi vcelku
vyhovoval, ale obchodni politika, jaksi s kategorii "bastlir"
nepocita. Free verze je pro mne omezena prilis, plna verze je na
hrani za prilis dlouhe penize, a nic mezi tim neni.
Takze Kicad. Sice se s nim trochu peru (nekdy i vic nez trochu) ale
nakonec, co potrebuju, to v nem udelam. A ze to trva o 2h dyl nez v
jinem editoru ? Hledani a uceni se, neceho lepsiho, by mi trvalo mnohem
dele.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz