Prosba o pomoc

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Úterý Březen 7 22:40:45 CET 2017

Zkuste na vstup dat vetsi kapacitu at ta LM25.. ma trosku cistejsi vstup. Ono Vam muze zblbnout i ten napajeci zdroj, kterym se to snazite napajet pred LM25. Ten ma taky svou regulacni smycku a ty zdroje maji i ve standardu, ze napr daji 24V misto
12V na okamzik. Ono zahybat s krokodylkem a leze Vam tam x A, tak to nejake ruseni musi udelat a nejlepe se ho zbavit zde ... nebo dalsi filtry.

Jirka