TTS

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Březen 7 22:19:33 CET 2017

Zdravim,

jak jsem koukal do logu, cca 3 roky nazad jsem na RPI provozoval TTS.
konkretne to byl espeek (jinak bych dal krk za to, ze to byl festival,
ale asi jsem ho jenm zkousel)

vyhovuje bodum 1, 2, 4, 5.
bod 3 jsem nezkoumal, ale asi taky.
Se srozumitelnosti to bylo docela dobry, dokonce jsem pres neho nahraval
nejake knizky, ktere jsem si pak poustel kdyz jsem cestoval.
(ale casem jsem zacal byt alergicky na uplne stejnou intonaci)

:)

   Sam