Prosba o pomoc

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Březen 7 22:17:51 CET 2017

Mě se osvědčila diodová filtrace (PI článek (C)-D-C), ikdyž to taky není
ideální.

Podle mě budete mít problém se zemí, někde bude smyčka. Rozlitá zem není
všelék, spíš jenom šetří leptací lázeň.

V obvodech kde se míchá digi a analog, je lepší země oddělit už u zdroje a
tahat je zvlášť, ale je taky věda kam co zapojit. U hotového zařízení je to
ale už pozdě.

musíte prostě zkoušet různé filtry, co zabere. Pokud je to ale zkratovým
proudem z nasycené cívky, tak tomu nepomůže nic než dát větší špulku. Možná
by zabral i ten diodivý filtr, ovšem správně umístěný, aby to do cívky
nebralo šťávu z baterky.

----- Původní zpráva -----
Od: "Ondřej Janovský" <ondrej.janovsky na alarex.cz>

1. modem je připojen na záložní LiION článek a z něj jede po dobu, kdy
není na spínaném zdroji napětí.
2. spínaný zdroj má na svém pinu ON/OFF RC článek na opožděné zapnutí
nebo ve variantě druhé, je na ON/OFF kladné napětí napořád, takže zdroj
neběží, na jeho výstupu nic není.
3. Připojím napájecí napětí na vstup spínaného zdroje pomocí krokodýla a
lanka, takže to pěkně zajiskří a vygeneruje bordel.
4. Bordel se přičte k napětí akumulátoru co napájí modem a modem se
začne chovat nestandardně.
5. Normálně je na aku 4.1V a s bordelem pak 5-6, někdy i více. Ale i 5V
špička nadělá své.