Prosba o pomoc

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Březen 7 12:30:24 CET 2017

Prvotna otazka je, preco ma ten modry priebeh dve urovne napatia, cca 6V
asi 1ms, a az potom strmy nabeh na cca 24V.

Co je primarny zdroj napatia? Meriate to na tom krokodilovi alebo niekde
inde? Ten krokodil vedie priamo na pin 1 toho LM2575?

Ako bol pisal pan kolega Meduna, problemom bude prave to nizke vstupne
napatie, takze treba drzat ten obvod v resete (kedze ho vnutorne nema) az
kym nenarastie na plne. Ten obycajny RC reset moze fungovat zle za roznych
okolnosti, treba pouzit but ten zenerkovy bazmeg (aspon na vyskusanie),
alebo este lepsie nejaky trojnohovy reset, nieco ako MAX810 ale taky aby
zniesol potrebne vstupne napatie (MAX810 je len do 5V).

wek