Puvod popularity 555?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Březen 5 23:00:32 CET 2017

IMHO primarni problem te uvahy je v tom, ze pokud jste mel v supleti
zasobu 555ek tak uz jste nemusel nic shanet. Pamatuji si, ze kdyz jsem
sel do Tesly pro odpory tak z deseti hodnot jsme prinesl dve. Ze bych si
mohl vymyslet nejake 40xx? Maximalne tak byl obcas 4011.

Nevim jaka byla dostupnost na Zapade v te same dobe, ale i tam urcite
hrala roli univerzalnost a cena - v podstate to bylo to same co dnes MCU
- byl to solidni zaklad pro ktery stacilo sahnout do suplete.

RV