Puvod popularity 555?

Neděle Březen 5 16:56:55 CET 2017

Třeba potřeboval jsem udělat nízkopříkonový DCDC měnič (v příloze). Při
12V to bere naprázdno pod 200uA. S čím by jste to dělal? S procesorem?
Potřebujete navíc 3V stabilizátor a budete dělat výkonový stupeň? Nebo s
logikou řady 4000? Jenže ta si vezme řádově větší proud, pokud ji
necháte volně kmitat a výstup se bude blížit k rozhodovací úrovni.  555
má tohle všechno už vyřešené.

Anděl