Re: Re: Čipová karta

frantisek koci kocifrantisek na seznam.cz
Sobota Březen 4 07:06:27 CET 2017

Myslel jsem, jestli karta nezůstala viset v nějakém rezimu treba zapisu.
Resetem jsem myslel počáteční startovací proces, něco jako u pc.
Microtik pise neco jako studený restart.
Pokud to nejde neda se nic delat.
Diky
F.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Miroslav Šinko
Datum: 3. 3. 2017 v 23:01:55
Předmět: Re: Čipová karta

Pozrite si ISO7816-3, pripadne -4. Co si predstavujete pod pojmom reset? MCU
karty je napajany a taktovany z citacky (terminalu), uvodna sekvencia, aj
komunikacny protokol su popisane. Ak karta neodpoveda, vela s tym
nenarobite. Zakladny protokol nie je problem napisat do lubovolneho
procesora. Bez klucov sa ale velmi dalej ako po ATR(S) (answer to reset
(select)) nedostanete. miro On 3.3.2017 14:34, frantisek koci wrote: > Dobrý
den, mám zde kontaktní čipovou kartu, karta se po vložení do terminálu
nehlásí. > Napadlo mě provést reset karty. > 1) da se udelat nějakým
jednoduchým způsobem bez programatoru > 2) tato porucha znamená, že vzdy
odejde čip > 3) zapoměl jsem na neco > > Karta se samozřejmě vymění. > >