Re: Lehce OT: Eagle v rukách Autodesku

Pátek Březen 3 16:13:56 CET 2017

Muzete upresnit problem a kdy to bylo? Kicad se velmi rychle rozviji,
upgraduju cca po pul roce a vetsinou se nestacim divit (v dobrem)
A kazdy problem mel zatim reseni.
Pripojene knihovny uz jsou take dost rozsahle, jen je problem, ze behem
vyvoje v nich bylo mnoho radikalnich zmen a clovek si musi zvykat nebo
tam prenaset stare soucastky a moduly, nastesti je to zpetne
kompatibilni skvele.