OT Patecni

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Březen 3 11:26:32 CET 2017

no to je prave ono - jednak nevim co se presne rozumi "maximalizovat vystup
tovarny" - predpokladam, ze vyrobu aut - tedy bezvadne kusy opoustejici
tovarnu

co kdyz bude ona funkce jednoducha lineara - treba f(x) = 3*x

prvni derivace je f'(x) = 3 coz je smernice grafu v danem bodu

druha derivace f''(x) = 0 coz je tzv. kritickej bod nebo jak se tomu nadava
a tim nelze rozhodnout vubec nic

pak se ovsem dostavame k tomu, zda neni mozne pouzit i variantu C tedy
zjistit jak limituje f(x) pro x jdouci do nekonecna - coz je i bez pocitani
jasne