netbook win10 nebo win7

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Březen 3 09:53:28 CET 2017

Mám starší Toshibu s nevýkonným  CPU (nějaká stará mobilní verze Core2Duo s nízkým taktem) a Windows 10. Říká se, že to má být rychlejší, jenže Windows 10 s radostí vytěžují skoro pořád CPU. Pořád tam žerou výkon různý aktualizační služby a podobný sračky. Co je výhoda, tak zabírají hodně málo místa, systém + Office 2016 zabere asi 25GB, takže se bez problémů vejdou na 64GB SSD. Windows 10 taky mnohem rychleji startují, ale to v době uspání a hibernace postrádá smysl jako měřitelná hodnota.
Osobně si myslím, že Windows 7 jsou rychlejší právě kvůli menší spotřebě CPU výkonu, ale zase je problém s malým diskem, tam je 64GB na hraně. Takže za mě Windows 7 a 128GB SSD.