Re: přenos z IP kamery ve výtahu

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Březen 1 17:31:09 CET 2017

Přenosu přes 230V bych se určitě vyhnul.

Pokud máte  k dispozici volný pár vedení, tak xDSL modemy (ethernet
bridge), například:

http://www.moxa.com/product/IEX-402-VDSL2_Series.htm

A nebo jít přes wifi.

To že si budou zařízení svítit pod nos nebude vadit, nezaznamenal jsem,
že by to někdy mělo negativní vliv (třeba při testování na stole).

A doporučil bych buď proti sobě 2
http://atcomp.cz/zbozi_detail.aspx?zbozi=182747 (na 2,4Ghz) a nebo na
5Ghz http://atcomp.cz/zbozi_detail.aspx?zbozi=182927

Jestli zvolíte 2,4 nebo 5 záleží na tom jak to tam reálně vypadá,
případné zdroje rušení, zastínění apodobně :-)

Petr