Jednoduchy pristupovy system pro jedny dvere

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červen 30 16:28:16 CEST 2017

Dobry den

doporucili by jste mi nejaky jednoduchy pristupovy system ? Melo
by to ovladat jedny dvere (zamek) , pocet karet staci asi deset,
ctecka karet aspon jedna. Kdyz to bude umet vic, nevadi.

Ale ovladani by asi melo byt pres notebook aby se daly snadno
vymazat jednotlive karty a pri pridani aby se dalo zapsat komu
ta karta patri. Predpoklada se casta ztratovost karet.

Diky