Re: stínící plechy - výroba, postup

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pátek Červen 30 09:03:23 CEST 2017

Řezání plechu laserem patří mezi poměrně levné technologie. Jestli je
vypálení plechů na jeden prototyp v řádu desítek tisíc, tak je tam asi
nějaký skrytý problém. Když tak mi pošlete tu poptávku, sice to
nevyrobím, ale mrknu se, jestli v ní není nějaký zakopaný pes.

Aleš Procháska