ot: pc: zachrana historie p3-500/10GB ...zmena hdd na 80GB ?

Milan Horák stranger na tiscali.cz
Středa Červen 28 21:07:01 CEST 2017

Dobrý večer,

starší BIOSy měly limit na 32GB a to asi bude váš případ. Takže nastavit
jumper tak, abyste viděl těch 32GB a normálně naformátovat a jedem.

V některých případech pomohl novější BIOS, takže pak byl vidět disk celý.

Milan