ot: pc: zachrana historie p3-500/10GB ...zmena hdd na 80GB ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Středa Červen 28 20:55:18 CEST 2017

dobry den.
potreboval jsem pro mamku prodlouzit zivot jednomu pc, compaq-deskpro .
je tam proste preplnenej 10GB hdd, win Xp. je tam nejakej starickej sw. proste  se mi do noveho vubec nechce.
sehnal jsem 80GB hdd, ale at ho jumperuju jak chci, v biosu vidim bud 14GB, nebo 32GB.
je realny tam ten 80GB dostat ? mam ho naformatovat/zmensit na tech treba 32GB ?
vubec, ale vubec se mi do toho nechce, vubec se to nehejbe, proste hruza.
je to nejak lehce resitelny, nebo mam mamce ten pc "pohrbit" a ona to nejak prezije :-).
o tehle historii na webou uz nic neni. na bordu taky zadnej popis ..
dik za pripadne info.
tomik.