kde aktualne osazujete

jiri.naprstek na porsche-engineering.cz jiri.naprstek na porsche-engineering.cz
Středa Červen 28 17:50:11 CEST 2017

Zdravim,

   rad se pridavam k dotazu. Zatim temer vsechno jelo z Evermaxu. Jeste
jsme spolupracovali s Awos-em, ale posledni zkusenost byla nevalna (mam
zdokumentovano, az mi nekdo zacne nadavat :-) )

Evermax asi uplne levny neni, byt v ramci toho male srovnani, co jsme
zkusili to tak spatne nebylo, ta planzeta tam vyjde na tech smutnych 3kkc.
Ocenuji u nich ale "component sourcing" a nemalou davku overovani, ze je
design technologicky spravne. Na prototypech se nam to hodilo uz nejednou.
I pres vsechna DRCcka, problem mezi klavesnici a zidli stale existuje :-)
Mozna, ze kdyz do toho zahrnu, kolik casu, prace a financi ty dve vyse
zminene vlastnosti usetrily, tak to ani tak drahe ve finale nebylo.

S pozdravem,

Jiri Naprstek