OT: Technicke zajimavosti - trasa CB - Ostrava

per512 per512 na seznam.cz
Středa Červen 28 12:48:47 CEST 2017

   Kolega T.K. mi připomněl největší přečerpávací elektrárnu v ČR -
Dlouhé stráně. Jsou to sice Jeseníky, ale výlet na Praděd není taky k
zahození. Výhledy nádherné, příroda zelená, akorát dovolená není
natahovací :-)

   https://www.dlouhe-strane.cz/
   Exkurze do elektrárny k turbínám, přednáška, exkurze na horní nádrž.
   Velmi dobré.
   Pozor - NUTNÁ předobjednávka na webu!
--

   Rtepp