Technicke zajimavosti - trasa CB - Ostrava

Petr Brandejs petr.brandejs na orlik.cz
Středa Červen 28 11:19:55 CEST 2017

*	Pustevny – kousek od parkoviště J - stavba vyhořelého Libušína
*	socha Radegasta (cca 1 km) a dál na Radhošť
*	Staříč cvičná štola
*	minipivovar Hukvaldy, Dolní Sklenov 19
*	Kozlovický skanzen – Šmířákův mlýn
*	Hyundai
*	Kopřivnice – Tatra
*	Frenštát – pohankový mlýn