Zdroj 10V pro 0-10V vstup automatizace

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Červen 28 07:50:13 CEST 2017

Excel umí udělat vzorec pro polynom. Jenže i polynom 5.stupně dával
menší přesnost než k/x. A je velký problém jej udělat s integer.

Siemens moc neznám, ale je tam PLC, se 4-mi analogovými vstupy, s
možností rozšiřovacích modulů, které mají také více analogových vstupů,
s 512 (1024) bloky programu s displejem za cca 2200 Kč (bez DPH)?

Já dost hledal, ale xLogic mi připadá, že má nejlepší poměr cena a
výkon. Ale záleží na tom, co potřebujete. Pro mě je důležité hodně
analogových vstupů a releové výstupy.

Martin Záruba

> Jen technicka, Siemens PLC tyhle matematicke funkce (ln, exp, sin,
> cos...) normalne umeji.
> Jinak by obecne mela jit pro konkretni hodnoty sestavit funkce pro
> prepocet U->R a tato pak nahradit polynomem rozumneho stupne, coz je
> asi neco jako tato metoda ale jak na vypocet koeficientu analyticky z
> hlavy nevim. Neni na to nejaka funkce v Excelu nebo jiny programek?

>>> b= -1460970 / (-1301 + x)