Zdroj 10V pro 0-10V vstup automatizace

Středa Červen 28 06:50:26 CEST 2017

Jen technicka, Siemens PLC tyhle matematicke funkce (ln, exp, sin,
cos...) normalne umeji.
Jinak by obecne mela jit pro konkretni hodnoty sestavit funkce pro
prepocet U->R a tato pak nahradit polynomem rozumneho stupne, coz je asi
neco jako tato metoda ale jak na vypocet koeficientu analyticky z hlavy
nevim. Neni na to nejaka funkce v Excelu nebo jiny programek?