Zdroj 10V pro 0-10V vstup automatizace

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Červen 27 21:40:17 CEST 2017

Tak xLogic to má úplně stejně. Blok Analogové výpočty bude zřejmě úplně
stejný.

NTC je https://www.gme.cz/termistor-ntc-ntc-640-12k.

Zbytku dotazu nerozumím. a,b,c, jsou právě bloky Analogové výpočty a v
posledním bloku se všechny sečtou. Celkem je tedy pro variantu a) a b)
třeba 4 bloky pro c) 5 bloků. a) používám pro běžný rozsah teplot např.
v bojleru, z tepelného čerpadla, z topení b) pro venkovní teplotu a c)
pro solární kolektor. Na vstup je vhodné udělat pomocí PI regulátoru
integrátor, aby to bylo necitlivé na rušení.

Martin Záruba