Timery u STM32

hamouz na divesoft.cz hamouz na divesoft.cz
Úterý Červen 27 16:33:47 CEST 2017

Zdravím

začínám s rodinou STM32 a narazil jsem na záhadu u TIM7.
Procesor STM32F303VE, prostředí CrossWorks

Mám zkonfigurované 2 timery
  - TIM2 prescaler na 1MHz, jen počítá us
  - TIM7 prescaler na 1MHz, počítá do 1000 a generuje interupt po 1ms.

Když to přeložím jako Debug, vše běží jak má.
Když to přeložím jako Release, TIM7 běží 2x rychleji a generuje int po
0.5s. Oba jsou na APB1, tudíž by měly mít totožné hodiny.

Na co se ještě mám podívat? Co se může změnit že každý počítá jinak?
Kdyby zrychlili oba, mělo by to logiku, ale takhle netuším.

Tomáš