Fwd: Re: DC-DC menic 12V->24V cca 100W

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Červen 27 09:30:10 CEST 2017

no tenhle typ menice (provedeni) tam nekdo na tom USA foru daval, ze ho
pouziva, ale dal uz nebylo nijak rozvedeno co to je zac. On ten menic ma
jeste i vyhodu ve stabilizaci napeti - preci jen dve 12V gelovky jsou
rozpetim od 20-30V. A tusim, ze tam nekdo psal, ze se mu ten dejchak
vypinal pod 22V.

Dik za tip.

RV