Re: OT. žárové CÍNOVÁNÍ

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 26 17:51:35 CEST 2017

To máte opravdu tak strašně měkkou vodu, že se měď tak silně rozpouštěla?

Mám pocit, že častější problémy jsou při nedostatku mědi v organizmu, nikoli
při jeho přebytku. Měď vadí všelijakým vodním breberkám, proto nám zelenáči
zakázali používání skvěle fungující modré skalice do bazénů, ale lidem
myslím
nijak neškodí (samozřejmě nemyslím extrémní dávky, pak škodí cokoli, i
čistá voda).

Já jen jestli problém se zelenou vodou není někde jinde.

Pokud použijete tu topenářskou pastu (jak zde zaznělo) a přetavíte ji,
tak skutečně
vzlíná velmi dobře. A pokud by přece jen někam nedovzlínala, tak měď působí
pozitivně na krvetvorbu, zlepšuje cholesterol atd.

PL